Ako sa nám darí – Directo.sk

Ani neubehlo moc času od prezentácie reklamného systému directo.sk tu na blogu a už prinášam rekapituláciu. Sú to síce len dva týždne, ale už je aj čo hodnotiť a ďalší význam tohto článku ozrejmím neskôr.

Web bol teda spustený 22. 9.2008 a do dnešného dňa má 64 registrovaných partnerských stránok. Je to celkom úspech na to, že bol (áno uznávam trochu podlo :) ) prezentovaný priamo na mojom blogu a potom ešte asi na troch, či štyroch ďalších. Teda žiadne megapromo, to sa ešte len chystá. Ide väčšinou o slovenské weby, Česká Republika príde na rad už čoskoro.

Okrem zhrnutia, má tento článok za úlohu aj nalákať ďalších partnerov, pretože investorov je veľa, ktorí majú zaujem kúpiť váš reklamný priestor, ale webov je stálo málo a niekoľko je už kompletne vypredaných, takže tie sa už ani nezobrazujú. Zatiaľ bolo zakúpených 43 reklamných slotov a to uznajte je celkom slušný počet. Týmto chcem naznačiť, že záujem o reklamu je, na vybavenie čakajú aj pár tisícové objednávky, takže neváhajte a skúste predať aj vy váš webspace. 90% z tých, čo predali reklamu cez nás, sú spokojní a tvrdia, že adsense zarábal menej. Hlavné je to, že príjem máte istý a jasný vopred. Nemusíte sa báť poklesu návštevnosti a s tým spojený počet kliknutí.

Stále očakávame vaše podnety na vylepšenie systému, pre vašu spokojnosť a pohodlie. Mnohé z nápadov boli implementované a niekoľko funkcií upravených, za čo vám tiež ďakujeme. Denne chodia maily, na ktoré sa snažíme priebežne odpovedať. Inak sme veľmi milo prekvapení, že ceny sú, až na pár výnimiek, veľmi realistické, a preto sa tak dobre predávajú voľné sloty.

Na záver, aby som nezabudol, spustili sme aj firemný blog, kde tiež čakáme na prípadné komentáre.

28 thoughts on “Ako sa nám darí – Directo.sk

  1. Mno tak gratulujem chalani :) Pekne sa to rozbehlo a aj mne to zacalo krasne zarabat :) 3 odkazy po 80Sk, to je 240Sk, co je krasne cislo, ak by bol web o cosi viac navstevovany, urcite sa podari aj viac odkazov a za lepsi cenu, ale som spokojny, kazdopadne ten blog sam seba uzivi :)

    Mohli by ste to dat casom aj do Polska a Madarska, tam su, co sa reklamy tyka, ovela aktivnejsi ako tu :)

  2. ja vam drzim palce, uz len preto, ze ste sa do toho pustili 😉 a dufam, ze raz aj ja nieco predam, hehe

    btw. kolko z predanej reklamy ste kupili vy ? 😉

  3. ja som si kupil len asi 2-3 sloty aj to je vela a pepe tiez tak nejak, ostatne par slotov som kupil v ramci linkbuildingu, velke objednavky stale cakaju na schvalenie s tym pomahame my takze sa ten pocet urcite zvysi

  4. Mě napadlo pár věcí na vylepšení, ale jsou to spíše hi end zbytečnosti, které by systém potřeboval kdyby tu byla konkurence a chtěl by se lišit.

    – dražba linků – vhodné pro velmi navštěvované weby kam není možné dát moc pozic, nebo mají vysoké ranky. Aukce vždy přitahovali pozornost.

    – slevové kódy – občas se stane že mi někdo napíše jestli by jsem mu nedal reklamu se slevou, pak by mu stačilo poslat slevové kódy, hodí se to k akcím atd.

    – výmněna zdarma mezi vlastními weby. Mám v systému celkem 4 weby možnost pokud není reklama tak zdarma na svých zobrazovat reklamu pro sebe

    – vlastní nastavení textu u reklamy na prodej (když jsou volné sloty). Například na MFA stránkách je méně návštěv ale větší clik rate

    Ještě by mě zajímalo jaký má vliv na SEO ten kód. Je tam klasický kód, ale odkaz se řeší přes JavaScript na redirekt kvůli statistikám.

  5. Ak si pozries ten kod tak je tam <a href=…… a dodane onmousedown=……. cize ak by si mal vypnuty javascript tak to nezaznamena do statistik nic, ale google to zoberie ako klasicky odkaz <a href=……. ak sa mylim tak ma opravte, ale prepdokladam ze to je spravne :)

  6. Tom@s, dufam, ze ti moje navrhy na zlepsenie dosli na ICQ.
    Ak nie, tu je jeden:
    Zmena mailu je uplne jednoducha, bez ochrany, kedze sa pouziva aj ako prihlas.meno, tak by to chcelo minimalne poslat upozornovaci e-mail, pripadne aktivacny kod.
    Ta drazba linkov sa mi tiez paci.

    Zaujimalo by ma, akym sposobom sa pocita rank a ako ho zvysit :) tiez by nebolo od veci, keby system ukazal pribliznu cenu, napriklad ked je 60navstev denne a PR4 tak zobrazi, ze idealna suba je od 60-100Sk, aby webmasteri mali predstavu, coho sa maju drzat :)

    Tiez dualne zobrazenie cien by nebolo od veci 😛

  7. kusi vacsina veci co si napisal nie su zapotreby. Idem od spodu: dualne naco? automaticky sa cena prerata podla toho na ktorej domene si, k stanoveniu ceny sme sa uz vyjadrili nejde to. Zalezi kto si ako ceni svoj priestor, neda sa to urcit na zaklade ranku alebo navstevnosti je to vela dalsich faktorov podla ktorych skuseni webmaster musi cenu zohladnit. Ako chces porovnavat adult web s 1000UIP denne a s PR4 a nejake marketing blog s PR4 ale len 100 UIP? Neviem si ani predstavit ten navod, ale kludne ak niekto nevie nech sa nam ozve mi mu priestor ocenime, ak nepreda moze cenu zvysit a ak bude zaujem nie je problem potom cenu zase zvysit. K Directo ranku som uz tiez tusim niekde pisal ze su to vsetky faktory spocitane spolu teda ranky, navstevnost, kliknutia, cena, sloty.
    Ten mail si znacim 😉

  8. NO tá odhadovaná cena by sa dala zisťovať nejakým tým pomerom CTR * cena keyword-u. Ale nie všetky stránky sa dajú naviazať na keywordy v jednej cenovej hladine. A problém je aj v tom, že ceny keywords, teda hlavne CZ/SK je ťažké určiť a trebalo by potom porovnávať cenu u CZ a SK stránok pretože češi majú predsalen vyššiu kúpyschopnosť.

    POdľa mňa je to zbytočné a nesplnilo by to poriadne svoj účel a efekt by bol mizivý. Kto kupuje má predstavu čo chce docieliť.

  9. ja si vobec neviem predstavit ako naprogramovat aby si system sam taketo veci tahal( odkial??) vyhodnocoval a spolu s dalsimi faktormi nejako tvoril cenu. To by sa skratka muselo robit rucne a to nik robit nebude pre 100-XY webov je to nerealne.

  10. Ono hlavne ťažko zistiť skutočné ceny keywordov napr pre keyword svadba 😀 iné je zobrať nejaký list anglických keywords. Je to nezmysel. Podľa mňa to nikdy nesplní efekt lebo to nebude natoľko presné aby sa to dalo použiť.

  11. na directo.sk som na blogu pridal komentar, nezobrazuje sa tak skusim tu:
    Podla mojho pocitadla mam za posledne 4 dni okolo 80-120 UIP denne, stale mi ukazuje 61. Dalej mam 2-7 preklikov denne, co sa UIP tyka tak 2-4 UIP denne kliknu, stale zobrazuje jednu. Je dajake zamrznutie alebo nieco podobne?

  12. Drago: dnes mozem prehlasit ze google ten odkaz berie, ako dokaz mozem uviest to ze vo vypise odkazov z googlu link:svetdomen.sk je tam aj web branaraca kde na mna odkazuje v 2 podstranok kde nemam ani komentar jediny odkaz je tam cez directo.

  13. neviem tak by boli statistiky nepresne takyto tyzdnovy priemer je lepsi, to by tam uz kludne mohli byt z kazdeho dna ale ako vravim nebolo by to objektivne.
    A vidis presne ako si uviedol cize google tie odkazy vidi a berie ich

  14. jj, na moju stranku dosli ludia co hladali “billiardove stoly” a “biliardove stoly” a “adrenalinove sporty” 😀
    Coze dost zaujimave, berie to ako obsah stranky, naozaj sa mi to paci, zaroven to zvysuje PR 😛

  15. zdravim chcel by som sa spytat ako je to s vyplacanim. lepsie povedane s prevodom penazi. musim mat ucet v banke? ako to vobec funguje? vobec sa nevyznam v tychto veciach okolo penazi na internete. diki moc

  16. uff to si mi moc neporadil. ja by som totiz potreboval vysvetlit ako je tos bankovym prevodom na z netu, prip. ci ma moze niekto lahko okradut namiesto toho, aby mi zaplatil za to ze mal reklamu na mojej stranke a pod. vdaka

  17. okradnut ta nemoze pretoze peniaze su v systeme este pred tym ako sa reklama objavi a ked si splnis cast tvojej povinnosti teda zobrazit reklamu dostanes automaticky peniaze na tvoj ucet tam

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Môžete použiť tieto HTML značky a atribúty: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>