Etarget vracia úder

Po ohlásení reklamnej kampane, o ktorej som už 2x písal aj tu na blogu, sa mi dostalo ďalšej pomoci. Tento krát ide o pomoc zo strany Etargetu ako sponzora a Martina Botťánka ako správcu a tvorcu kampane.

Zbehlo sa to rýchlo, popri rozhovore cez icq sieť, kde Martin spomenul, že by aj spravil kampaň, ale práve cez Etarget, ako vhodné doplnenie už prebiehajúcej kampane. Zároveň som sa dozvedel, že Etarget venoval bez problémov 1000,-Sk na tento pokus.

Kampaň je robená všeobecne a nie tak cielená ako je tá od pizzaseo. Napriek vkladu, ktorý som dostal a napriek tomu, že je to skôr pokus, výsledky sa dostavili už prvý deň. Návštevnosť je zhruba polovičná ako tá z adwordsu, s čím som ale nadmieru spokojný. Denne mám tak 15-20 vstupov z adwordsu ( po vylepšujúcich úpravách počas behu) a okolo 5-10 vstupov z Etargetu. Konverziu je ťažko hodnotiť práve kvôli tomu, že neviem, kto sa registroval kvôli kampni, a kto len “náhodne”. Presnejšie čísla snáď budem mať po dokončení oboch kampaní. Samozrejme za úspech nepovažujem len registráciu “ďalšieho člena”, ale práve príchod ďalšieho aktívneho člena (aj keď neregistrovaného), aj keď viem, že ľudia krúžia okolo a skôr pozorujú ako prispievajú.

5 thoughts on “Etarget vracia úder

  1. No to gratulujem :)
    Este by si mi ale mohol hodit na header dajaky ten moj bannerik, ktory ti poslem ak chces. Dohodli sme sa tak ze ja napisem PR clanok a ty mi hodis reklamu ked sa to tu rozbehne. Stale cakam a nic a ani na ICQ neodpisujes :(

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Môžete použiť tieto HTML značky a atribúty: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>